Retour- en restitutiebeleid

We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om het artikel retour te sturen.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen.

Om een ​​retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via support@sakert.nl. Als je retour wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel, evenals instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

Voor retourvragen kun je altijd contact met ons opnemen via support@sakert.nl

Schade en problemen

Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het goed kunnen maken.

Uitwisselingen

De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt te retourneren, en zodra de retourzending is geaccepteerd, doe je een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen

We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.